+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

OREA Resort Santon Brno Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 162 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavla Fiedlerová

Älteres Paar, 15.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Bohužel jsme přijeli do hotelu v den,kdy od našeho nástupu,to je od 14h-21h netekla voda. A druhý den měla na našem patře v restauraci večírek skupina příliš hlučných lidí,a ještě ve dvě hodiny po půlnoci je ani personál hotelu nijak netišil! Proto do Vašeho hotelu již nikdy nepojedeme!!!!

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
3
OREA Resort Santon Brno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Fiedlerová,

vážíme si toho, že jste si vybrala pro Váš pobyt v Brně hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se Vy i ostatní cítili spokojenými hosty. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky, omluvit se, že vše nebylo zcela podle Vašich představ a podat krátké vysvětlení.
Bohužel došlo k akutní havárii vodovodního potrubí a my jsme neměli již časový prostor Vás dopředu informovat a velmi nás mrzí, že jsme nenabídli dokonalé služby. Za to se Vám omlouváme a věřím, že pokus se přece jen rozhodnete příště k návštěvě našeho hotelu, bude nabídka služeb dokonalá a my budeme potěšeni Vaši návštěvou a spolu s mými spolupracovníky uděláme vše proto, abyste u nás měli příjemný pobyt, dokonalé služby a klidný spánek.


S přáním příjemného dne a omluvou

PhDr. Eva Lavičková
PR&sales manager

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 30.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
1

Lenka Kubíčková

Einzelreisender, 28.2.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Nedostatečná kapacita wellness - vstup denně pouze 1x jednorázově (domnívali jsme se, že máme 1,5 hod, jak je avizováno a třeba můžeme jít 2x po půl hodině). Bazén malý, a to hotel nebyl plně obsazen, tzn. nedá se plavat. Ve sprchách wellness a wc zatuchlý vzduch a špína. Uklízí se asi jen 1x denně. Hrůza soukromá whirpool - voda neprůhledná, smrděla, bylo evidentní, že není měněná - to vše na 25min za 650,-Kč. Jinak jde o zmodernizovanou panelovou budovu, tzn. velmi sporné pohodlí.

  • Snídaně velmi dobré, velká a pestrá nabídka.

  • Neodpovídající služby wellness - malý bazén, špína. Privátní whirpool - voda neprůhledná, hlavně zapáchala.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Přesto, že jsme měli hotel zaplacený 2 měsíce předem, dostali jsme pokoj v přízemí s výhledem do antukového hřiště, kam slunce nesvitlo za celý pobyt, přestože jsme hotel navštívili ve dnech 8. - 10. 9. a venku bylo nádherně. Za celý pobyt nepřišla uklízečka, v koupelně nebyl doplněný sprchový gel.

  • Hezká snídaňová restaurace, velmi příjemný wellness s bazénem, nádherná poloha hotelu přímo u přehrady.

  • Žádný úklid, příšerné umístění pokoje

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Dana Štěpánková

Gruppe von Freunden, 3.6.2013

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Welnes nádherné, jídlo v restauraci výborné, snídaně vč. kávy výborná, ceny dobré, obsluha ve welnes pomalá, zapomíná objednávky, co se týče hotelu, neměl by upřednostňovat soukromé akce před návstěvníky hotelu, stalo se nám, že jsme v sobotu nemohli využít terasu. Na web. stránkách hotelu je uvedeno, že pokoje mají výhled na přehradu, my měli na do zdi a na parkoviště, kde hluk - pouť až do 24.00 hod. , málo vybavené pokoje nábytkem, měla jsem v pokoji pouze postel a noční stolek, jinak nic, čili holobyt.

  • welnes nádherné výborné jídlo krásné okolí, příroda blízká ZOO, přehrada

  • -vybavení asi těch levnějších pokojů -ošklivé terasy u pokojů s výhledem na parkoviště -omezování platících hostů kvůli soukromým večírkům

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6
OREA Resort Santon Brno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Štěpánková,
vážíme si toho, že jste si pro pobyt v Brně vybrala OREA Wellness Hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se v našem hotelu cítila dobře a byla spokojena.
Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky, omluvit se, že vše nebylo zcela v pořádku a podat krátké vysvětlení.

Kvalita služeb je pro nás velmi důležitá a mrzí nás, že jste nemohla využít hotelovou vyhlídkovou terasu a obtěžoval vás hluk. Opravdu jsme již neměli v tomto termínu volné pokoje s výhledem na přehradu a důvodem všech těchto potíží byla ohňostrojná show Ignis Brunensis, kterou každoročně organizuje magistrát města Brno a dlouhodobě dopředu jsou na tuto velkolepou akci rezervovány konferenční prostory firemní klientelou a rovněž ubytovací kapacity.
Co se týká vybavení našich pokojů nábytkem, chápu, že je každý vnímáme subjektivně a máme jiné hodnocení, ale naše vybavení pokoje odpovídá standardu kategorie *** a je příjemné a čisté.

Nabízíme Vám jako kompenzaci slevu 10 % při vašem příštím pobytu v OREA Wellness Hotelu Santon a bezplatný vstup do hotelového wellness centra.
Ráda Vám vyřídím osobně Vaši příští rezervaci, včetně zajištění slíbených kompenzací.
Věřím, že při příště návštěvě našeho hotelu, bude nabídka služeb bezchybná, my budeme potěšeni Vaši návštěvou a spolu s mými spolupracovníky uděláme vše proto, abyste u nás měla příjemný pobyt, dokonalé služby a klidný spánek.

S přáním příjemného dne a omluvou

PhDr. Eva Lavičková
Obchodní oddělení

Jana L.

Junges Paar, 13.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pěkné kvalita rovná se cena. Můžeme doporučit.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7
OREA Resort Santon Brno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Jano,

děkujeme Vám za Vaše pozitivní slova, týkající se hodnocení našeho hotelu. Jsou pro nás zavazující a budeme se s kolegy i nadále snažit, aby naši hosté nalezli v hotelu Santon vlídné přijetí, dokonalé služby a klidný spánek.

Pokud se rozhodnete znovu náš hotel navštívit, bude nám ctí.
S přáním příjemného dne

PhDr. Eva Lavičková
PR&sales manager

Anonym

Älteres Paar, 22.4.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • wellness, výběr při snídani i kvalita jídla v hotelové restauraci

  • menší organizační problémy, koberec na pokoji,špinavý potah židle

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7
OREA Resort Santon Brno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaši návšťevu hotelu Santon i za Vaše hodnocení, které je pro nás velkým přínosem. Snažíme se služby stále zlepšovat a věříme, že při Vaší další návštěvě nebude k zápornému hodnocení žádný důvod.
S pozdravem
Jana Konečná
vedoucí recepce

Pavel Kuča

Einzelreisender, 9.2.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Byl jsem docela spokojen personál byli všichni vstřícní a mílí.Byli jsme spokojeni kromě wellnes,kde byla většinou veřejnost a na hotelový hosty nebylo místo.

  • Snídaně.

  • Nelíbilo se mi Wellnes ,která je i pro veřejnost a pro hotelový hosty není místo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef Nacházel

Älteres Paar, 21.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Personál měl velmi příjemné vystupování.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
3
Wert/Geld
5
OREA Resort Santon Brno hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní,
velmi si vážíme toho, že jste si vybrala pro Váš pobyt v Brně právě OREA Wellness Hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se v našem hotelu cítila příjemně a byla naším spokojeným hostem.

Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky a ubezpečit Vás, že se jimi budeme zabývat a hledat řešení. Omlouvám se, že vše nebylo zcela podle Vašich představ a ráda bych podala krátké vysvětlení. Hotelové wellness centrum patří soukromé společnosti INFINIT a proto nelze z provozních důvodů zajistit našim hotelovým hostům kdykoliv v průběhu dne bezplatný vstup do bazénu.


Děkuji za Vaše laskavé pochopení a ubezpečuji Vás, že při vašem příštím pobytu budeme hledat řešení a uděláme s mými spolupracovníky vše proto, abyste prožila příjemný a nerušený pobyt.

Jsem tady pro Vaše další dotazy a přání.

PhDr.Eva Lavičková
PR & sales manager

Eliška Kokešová

Älteres Paar, 7.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • celkem pěkný hotel, ne pro úplně náročné klienty. Ve společných prostorách (chodba, restaurace) zapomínají na čistotu (vysávat). Parkoviště parádní, přímo před hotelem, personál ochotný, wellnes centrum na velmi dobré úrovni, i když u bazénu byla zima

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivana Štěpničková

Älteres Paar, 6.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
9

Martin

Einzelreisender, 12.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • wellness perfektní 1. masáž výborná - Edita Stuclíková 1. dojem pokoje ok snídaňový bufet ok

  • 2,masáž - jiný maser 2.dojem z pokoje - design převažuje nad funkčností - architekt tam asi nikdy nebydlel pokoj 406 de luxe ? - chybí noční stolky ( pouze pařezy ) , chybí šatní skříň, sprchový kout nezastíněn sklem, potom mokrá celá koupelna, odtok sprchy bez sklonu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miroslava Šultysová

Familie mit kleinen Kindern, 23.4.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6

renata hejdukova

Junges Paar, 23.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
4

Diana Vorlová

Einzelreisender, 17.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Martin Kohn

Junges Paar, 19.8.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • snídaně a klimatizace na pokoji

  • malý bazén, balíček SPA obsahoval málo procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Františka Nováková

Familie mit kleinen Kindern, 28.9.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
4

Jan Gromnica

Älteres Paar, 15.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Lucie Strýčková

3.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6