OREA Resort Santon Brno Bewertungen
-
Personal
96% -
Sauberkeit
96% -
Ausstattung
92% -
Komfort
93% -
Preis-Leistungverhältnis
89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
andere Gruppe, 12.8.2020
Zlínský kraj
(Ohne Textbewertung)
Pekárek Michal
Einzelreisender, 23.4.2014
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Miroslava Šultysová
Familie mit kleinen Kindern, 23.4.2014
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 22.4.2014
Jihomoravský kraj
S pozdravem
Jana Konečná
vedoucí recepce
Alena Sádlová
Einzelreisender, 31.3.2014
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Markéta Šimanová
Einzelreisender, 17.2.2014
Čeština
děkujeme za zvolení služeb OREA Wellness Hotleu Santon a za Vaše pochvalná slova, která jsou pro nás zavazující a kterých si velmi vážíme.
Bude nám ctí, Vás kdykoliv v budoucnu v našem hotelu znovu přivítat a budeme se snažit s nejvyšší mírou profesionality pro Vás připravit příjemný a ničím nerušený pobyt.
S pozdravem a úctou
PhDr. Eva Lavičková
obchodní odělení
Diana Vorlová
Einzelreisender, 17.2.2014
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Petra Brandová
Familie mit älteren Kindern, 27.7.2013
Pardubický kraj
Vážíme si času, který jste věnovala recenzi svého pobytu v hotelu Santon. Budeme rádi, když se k nám opět vrátíte. Příjemné letní dny Ivana Táborská, ved.obch.odd.
Dana Štěpánková
Gruppe von Freunden, 3.6.2013
Pardubický kraj
vážíme si toho, že jste si pro pobyt v Brně vybrala OREA Wellness Hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se v našem hotelu cítila dobře a byla spokojena.
Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky, omluvit se, že vše nebylo zcela v pořádku a podat krátké vysvětlení.
Kvalita služeb je pro nás velmi důležitá a mrzí nás, že jste nemohla využít hotelovou vyhlídkovou terasu a obtěžoval vás hluk. Opravdu jsme již neměli v tomto termínu volné pokoje s výhledem na přehradu a důvodem všech těchto potíží byla ohňostrojná show Ignis Brunensis, kterou každoročně organizuje magistrát města Brno a dlouhodobě dopředu jsou na tuto velkolepou akci rezervovány konferenční prostory firemní klientelou a rovněž ubytovací kapacity.
Co se týká vybavení našich pokojů nábytkem, chápu, že je každý vnímáme subjektivně a máme jiné hodnocení, ale naše vybavení pokoje odpovídá standardu kategorie *** a je příjemné a čisté.
Nabízíme Vám jako kompenzaci slevu 10 % při vašem příštím pobytu v OREA Wellness Hotelu Santon a bezplatný vstup do hotelového wellness centra.
Ráda Vám vyřídím osobně Vaši příští rezervaci, včetně zajištění slíbených kompenzací.
Věřím, že při příště návštěvě našeho hotelu, bude nabídka služeb bezchybná, my budeme potěšeni Vaši návštěvou a spolu s mými spolupracovníky uděláme vše proto, abyste u nás měla příjemný pobyt, dokonalé služby a klidný spánek.
S přáním příjemného dne a omluvou
PhDr. Eva Lavičková
Obchodní oddělení
Josef Nacházel
Älteres Paar, 21.3.2011
Čeština
velmi si vážíme toho, že jste si vybrala pro Váš pobyt v Brně právě OREA Wellness Hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se v našem hotelu cítila příjemně a byla naším spokojeným hostem.
Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky a ubezpečit Vás, že se jimi budeme zabývat a hledat řešení. Omlouvám se, že vše nebylo zcela podle Vašich představ a ráda bych podala krátké vysvětlení. Hotelové wellness centrum patří soukromé společnosti INFINIT a proto nelze z provozních důvodů zajistit našim hotelovým hostům kdykoliv v průběhu dne bezplatný vstup do bazénu.
Děkuji za Vaše laskavé pochopení a ubezpečuji Vás, že při vašem příštím pobytu budeme hledat řešení a uděláme s mými spolupracovníky vše proto, abyste prožila příjemný a nerušený pobyt.
Jsem tady pro Vaše další dotazy a přání.
PhDr.Eva Lavičková
PR & sales manager
Anonym
Junges Paar, 21.12.2010
Čeština
děkujeme Vám, že jste si vybral pro Váš pobyt právě hotel Santon a velmi nás těší, že jste byl spokojen se službami našeho hotelu . Děkuji za Vaše pochvalná slova, která jsou pro nás zavazující. Mrzí nás, že jste neměl dokonalý konfort a parkoviště u hotelu bylo obsazeno. Pokud se rozhodnete náš hotel v budoucnu opět navštívit, věřím, že vše bude v pořádku a nám bude ctí připravit pro Vás pobyt příijemný s dokonalými službami.
S přáním příjemného dne
Eva Lavičková
PhDr. PR&sales manager
Pavla Fiedlerová
Älteres Paar, 15.12.2010
Čeština
vážíme si toho, že jste si vybrala pro Váš pobyt v Brně hotel Santon a je pro nás důležité, abyste se Vy i ostatní cítili spokojenými hosty. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše připomínky, omluvit se, že vše nebylo zcela podle Vašich představ a podat krátké vysvětlení.
Bohužel došlo k akutní havárii vodovodního potrubí a my jsme neměli již časový prostor Vás dopředu informovat a velmi nás mrzí, že jsme nenabídli dokonalé služby. Za to se Vám omlouváme a věřím, že pokus se přece jen rozhodnete příště k návštěvě našeho hotelu, bude nabídka služeb dokonalá a my budeme potěšeni Vaši návštěvou a spolu s mými spolupracovníky uděláme vše proto, abyste u nás měli příjemný pobyt, dokonalé služby a klidný spánek.
S přáním příjemného dne a omluvou
PhDr. Eva Lavičková
PR&sales manager
Jana L.
Junges Paar, 13.12.2010
Čeština
děkujeme Vám za Vaše pozitivní slova, týkající se hodnocení našeho hotelu. Jsou pro nás zavazující a budeme se s kolegy i nadále snažit, aby naši hosté nalezli v hotelu Santon vlídné přijetí, dokonalé služby a klidný spánek.
Pokud se rozhodnete znovu náš hotel navštívit, bude nám ctí.
S přáním příjemného dne
PhDr. Eva Lavičková
PR&sales manager
Eliška Kokešová
Älteres Paar, 7.12.2010
Čeština
Ivana Štěpničková
Älteres Paar, 6.12.2010
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Vladim Řehoušek
Älteres Paar, 5.12.2010
Odry, ČR - Morava
velmi nás těší, že jste byli spokojeni se službami našeho hotelu . Děkuji za Vaše pochvalná slova, která jsou pro nás zavazující. Ráda bych Vás ujistila, že si jich velmi vážíme a budeme potěni, pokud si náš hotel v budoucnu vyberete pro Vás další pobyt.
Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme a spolu se zaměstnanci uděláme vše proto, abyste u nás prožil příjemný a ničím nerušený pobyt.
S přáním příjemných adventních dnů
PhDr.Eva Lavičková
PR & sales manager
Anonym
Familie mit älteren Kindern, 30.11.2010
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jana Rozporková
Älteres Paar, 28.11.2010
Čeština
děkujeme Vám za Vaše pochvalná slova, která jsou pro nás zavazující a proto se budeme snažit, aby i zmiňovaný nedostatek, který jste v našem hotelu objevila, byl odstraněn.
Bude nám ctí,pokud Vás budeme mít možnost v našem hotelu zase přivítat a budeme se snažit Vám poskytnout příjemný a ničím nerušený pobyt.
PhDr. Eva Lavičková
PR& sales manager
renata hejdukova
Junges Paar, 23.11.2010
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Olga Valášková
andere Gruppe, 22.11.2010
Čeština